Promujemy bloga w internecie

Analizuj wydajność swojego bloga

Każda witryna ma własne narzędzie, które gromadzi dane statystyczne dotyczące zachowań odbiorców i wydajności bloga. Możesz nauczyć się, jak z niego korzystać, a następnie analizować uzyskane dane. Analiza statystyczna ruchu na blogu pokazuje jego zasięg, oglądalność i grupę docelową. Pozwala to określić najlepszy czas na publikację oraz zainteresowania użytkowników poszczególnymi tematami i wpisami.

Istnieją zewnętrzne narzędzia analityczne, z których można korzystać oprócz narzędzi natywnych na każdej platformie. Są to usługi bezpłatne i płatne. Niektóre z nich działają na jednej witrynie, inne mogą być używane na wielu witrynach jednocześnie. Na przykład Popsters, działają na wielu platformach, takich jak Facebook, , YouTube,. Identyfikują one najczęściej komentowane i najpopularniejsze posty oraz zależności między zaangażowaniem odbiorców a długością tekstu, czasem publikacji i innymi czynnikami. Usługi ,śledzą wpływy firmy na wszystkich platformach oraz wzmianki o marce. Narzędzia Yandex.Metrica lub Google Analytics są wymagane, jeśli chcesz stworzyć swoją stronę internetową.

Promuj stronę

Po dokładnym przeanalizowaniu statystyk możesz promować i promować swój blog. Możesz promować swój blog za pomocą hashtagów, geotagów i wzajemnego PR. Każdy z nich działa inaczej i daje inne rezultaty.

Wiele publikacji znajduje się w sekcji „Popularne” na Instagramie, co może prowadzić do dużej liczby czytelników. Aby dostać się do tej sekcji, musisz mieć jak najwięcej wyświetleń, a także polubień i komentarzy w krótkim czasie. Każda lokalizacja i hashtag ma swój własny „Top”, który pokazuje najpopularniejsze publikacje.

Reklamy ukierunkowane, czyli reklamy wyświetlane tylko określonym użytkownikom, oraz reklamy popularnych blogerów to najczęściej stosowane metody płatnej promocji.

expocee
Author: expocee

Leave a Comment